söndag 17 oktober 2010

Hej
Först vill både Lena och jag tacka för det stöd vi får på olika sätt genom brev, mail samtal m.m. Det känns verkligen att det inte bara är vi som känner av det tokiga i den situationen som gäller. Inte desto mindre så måste vi fortsätta att ha stängt då rättvisans kvarnar mal långsamt.
Det vi vet just nu är att Miljödomstolen kommer på besök 2/11 och då vet vi lite mer om tidsramarna för när vårt fall kan komma att tas upp. En god gissning är att det blir alldeles i början på 2011 d.v.s. vi kommer inte kunna ha något öppet i Jul.

Detta känns förfärligt men så ser det ut just nu. Efter den 2/11 återkommer vi med närmare besked. Tills dess ska ni alla ha det så bra njut av denn fina hösten och ta hand om varandra.

MVH Johan & Lena

9 kommentarer:

evacharlotte sa...

Åh vad skönt att äntligen få ett livstecken! Tänker ofta på er och saknar Lustfyllt till tusen! Hoppas verkligen att jag får besöka er snart igen! Många kramar från Eva Salomonsson med familj

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hej på er!
Jag fattar inte hur ni kan råka ut för det här!jag har aldrig varit hos er,men bilderna talar sitt tydliga språk!ni har ju en fantastisk butik
som ligger i en sån härlig miljö.
Ni måste bara stå på er!
Kram Marlene

hemtrevnad marie sa...

Å, tänker på er och ert fina ställe ofta...hoppas verkligen det ordnar upp sig för er...vi längtar till Lustfyllt:)
Många kramar
Marie

Janne sa...

Får verkligen hoppas allt löser sig till det bästa, upptäckte er så sent så har inte hunnit besöka er tillräckligt många gånger...

Elzie sa...

Ja det är ju alltid lätt att ge sig på de små. Stora fabriker som spyr ut allt möjligt, men som ger många jobb, är det ingen som säger något om. Man blir bara så trött på dessa pappersnissar.
Jag hoppas verkligen att det blir bra för er efter den 2/11 och att ni får fortsätta med er fantastiska verksamhet. Jag bara älskar era saker.
Kram Elzie

ingrid sa...

Hej på er

Hoppas att detta löser sig och att det har någon om än märklig mening.
Kanske behöver ni denna vilopaus?
Eller så är det allas omtanke som skall till för att ni skall kunna fortsätta med ert storverk.

Allt gott till er alla från mig.
Ingrid på Atlantis i Göteborg

Kristina sa...

Jag saknar att komma till er i Habo, till ert underbara ställe! Jag hoppas vi ses snart!

Kristina i Filipstad

hemtrevnad marie sa...

Hej på er!!
Ville bara tita in och se om ni fått något positivt besked...hoppas på det bästa för er...och för alla oss som längtar till ert fina ställe:)
kraam

Malin sa...

Neeeej, inget adventsfika på Lustfyllt i år? Ingen Johan som bjuder på glögg utanför vid brasan?
Vilket elände för er/oss, ser fram mot ett positivt besked efter nyår och att ni ska orka med alltihop trots allt som hänt.
Mvh Malin Björling /Stadium